من از جهانی دگرم

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به تمام استقلالی های عزیز

من از جهانی دگرم

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به تمام استقلالی های عزیز

دو بیتی




حافظ نظری بر منه دیوانه نکردی

                                           

                                          من مشکل خود گفتم و تو چاره نکردی


هر چند تو خوبی و من از رو سیاهانم


                                           اما تو گنه کردی که این کار نکردیؤش


خدایا من میدانم:


تله خاکی بودم ،تو به من رو کردی


                                           ور نه من کی بتوانم که به معراج روم


عاشقم گشتی و از خاک به عرشم بردی


                                      کوتهی از خود من بود که بر خاک شدم


خدایا باز  میدانم که قبل از من:


                                              آنقدر بودند و رفتند و نشد برگردند


اما چه کنم که:


                                            من نرفته ،راه برگشت فراموشم شد


خدایا کمکم کن نکند دیر شود


                                     میترسم از آن روز که خودم میمانم و خودم.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد