من از جهانی دگرم

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به تمام استقلالی های عزیز

من از جهانی دگرم

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به تمام استقلالی های عزیز

شهری بدون تغییر

                                    

 

امروز شنبه ٥ تیر ماه .٥شنبه ریس جمهور امده بود شوشتر تا تو جشن سازه های ابی تاریخی  شهرمون شرکت داشته باشه.این بار سومه که میاد اینجا، دفعه ی پیش که امده بود گفت از چند سال پیش (منظورشون بار دومه)که امدم اینجا شهرتون هیچ تغیری نکرده ،خواستم بگم اقای ریس جمهور به قول یکی از همشهریامون اگر مرده های ما از قبر بیان بیرون و بخوان برن خونه  هیچ مشکلی ندارن.

حالا نبودین ببینین که شب قبل از امدن ریس جمهور چه خبر بود ،فکر کنم به اندازه ی تموم سال شهرداری شروع به کار کرده بود. حتی از شهر های مجاور هم امکانات گرفته بودن از ماشین خط کشی خیابون  گرفته  تا جارو دستی ،خلاصه ریس جمهور امد و رفت  ولی میخوام اینو بگم مسولینی که باید برا این شهر یه کاری بکنین چرا هیچ کاری انجام نمیدن.

                 من نمیدانم که مشکل از من است              

                                                                      یا که مسولین اهل کشور است

ما یه پل جدید قرار داشته باشیم، البته  ٨ ساله،  امسال قرار جشن ٩ سالگیش رو هم بگیریم، خوشحال میشیم کسی که کلنگ این پل رو زده تو جشن ببینیم، البته اکه زنده باشه ، ولی من این مژده رو میدم که این پل با ظهور قایم ال محمد یعنی حضرت امام زمان (عج) افتتاح بشه٠

پس تا اون موقع از رو همین ١ پل میریم تا خراب بشه، بیخیال کسایی که رو این پل تو امبولانس جون میدن ،این پل  شده برا ما ازراییل یا موتورسوارا  به دلیل نبودن جای کافی تصادف میکنن و میمیرن یا مریضا تو امبولانس بی خیال فدای سر مبارک مسولین.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد