من از جهانی دگرم

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به تمام استقلالی های عزیز

من از جهانی دگرم

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به تمام استقلالی های عزیز

آیا کسی هست صدای من را بشنود

                        

راه آهنی که به همت مسولین هیچ گاه به شهر نرسید 

 چندین سال است که مسولین امر  قول امدن تو را داده اند، اما تو نیامده ایی، از کدامین خواسته های خود برایت بگویم ،که تو  خود یکی از خواسته های من و نه فقط من ،بلکه همه ی مردم شهر من  هستی . نمیدانم ایا حق ما نیست که تو را در این شهر میزبانی کنیم . هر چند که چیزهای کم ارزش تر از تو را از ما دریغ میکنند ،پس حالا حالا ها باید انتظار امدنت را کشید ولی میدانم یک روز تو خواهی آمد،  

چه من باشم چه نباشم...

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ http://ads-tools.blogfa.com

سلام

خوشحال میشم به منم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد